Monday, September 26, 2011

MIZAM

































MIZAM mengandungi elemen semulajadi yang diperlukan oleh tubuh manusia hasil dari kombinasi khazanah alam. Kandungan mineral putih yang telah wujud secara semulajadi sejak jutaan tahun lalu merupakan sumber yang bersih serta bebas dari sebarang pencemaran alam.

Suatu ketika dahulu ia dianggap sebagai emas putih kerana ia hanya menjadi hidangan golongan istana. Selama beratus-ratus tahun lamanya, para penyelidik perubatan telah mengetahui bahawa mineral semulajadi paling lengkap dan seimbang ini mempunyai kesan yang amat positif terhadap kesihatan tubuh badan manusia.
Air zamzam juga ialah penawar bagi segala penyakit dan perlindungan bagi setiap ketakutan dan

kesedihan, sesungguhnya Allah tidak menurunkan sesuatu penyakit melainkan ada penawarnya. Ada yg tahu akan penawarnya itu serta ada pula yg tidak tahu mengenainya…’
AMBER merupakan ANTIOKSIDAN, selain itu ia juga berfungsi sebagai PENYINGKIR TOKSIN DAN RACUN dalam badan manusia termasuklah Pewarna Tiruan, Perasa Tiruan dan Pengawet Tiruan yang mana digunakan secara Berleluasa Dalam makanan MODEN hari ini. AMBER memainkan peranan dengan menyerap segala toksin dan racun dalam badan manusia terutama dalam usus serta sistem pencernaan makanan dan disingkirkan melalui sistem perkumuhan dan juga liang peluh.

Secara tidak langsung apabila AMBER menyingkirkan Toksin dan Racun dalam badan, ini akan membolehkan badan menyerap segala zat dan mineral yang terkandung dalam air zamzam dan juga mineral asli dalam produk MIZAM dengan lebih cepat dan menyeluruh. Ini membolehkan tubuh mendapat kesan yang baik, lebih sihat, cerdas dan cergas

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...